.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تکذیب کمبود بنزین در مازندران
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: برخلاف آنچه برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند هیچ کمبودی در عرضه بنزین و گاز در منطقه وجود ندارد.
تکذیب کمبود بنزین در مازندران

به گزارش شمال نیوز، تورج امانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه افزایش تردد خودرو‌ها در روز‌های تعطیل به غرب مازندران موضوع جدیدی نیست، گفت: افزایش تردد خودرو‌ها مانع سوخت رسانی مطلوب به مردم و مسافران نشده است و جایگاه عرضه بنزین و گاز در غرب مازندران دیروز و امروز همانند گذشته، عرضه سوخت را طبق روال و بدون مشکل خاصی انجام دادند.

 

او افزود: برخی خبرگزاری‌ها و در فضای مجازی مطالبی در خصوص شلوغ بودن جایگاه‌های عرضه سوخت، تشکیل صف‌ها و کمبود بنزین در استان مطرح کرده اند که به هیچ وجه صحت ندارد.

 

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس گفت: در طول هفته شاید نفتکش برای انتقال سوخت به جایگاه به مشکل برخورد کند اما دیروز و امروز هیچ گزارشی از انتقال نیافتن سوخت به جایگاه‌ها به دلیل ترافیک دریافت نشده است و روال انتقال سوخت به جایگاه‌ها همانند گذشته انجام شده است.

 

امانی گفت: تأمین و توزیع سوخت با تمام فراز و نشیب‌ها بدون وقفه و مشکل با همکاری و همراهی شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی، رانندگان، مالکان مجاری عرضه سوخت بخوبی محقق شده است.

 

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس بر لزوم استفاده از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری تاکید کرد و گفت: تعداد کارت‌های سوخت جایگاه‌ها محدود است و اگر همه خودرو‌ها بخواهند از کارت جایگاه‌ها برای سوختگیری استفاده کنند احتمال بروز مشکل وجود دارد

 

او افزود: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در خصوص ضرورت اسفتاده از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری خودرو‌ها اطلاع رسانی کرده است


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.